מודעת קרוסלה – עשר מודעות במחיר של אחת

הבלוג שלנו

מודעת קרוסלה – עשר מודעות במחיר של אחת


אחת המודעות הפופולריות ביותר בפרסום בפייסבוק היא מודעת הקרוסלה

סוג מודעה זו היא אופציית פרסום מעולה לכל עסק שיש לו אתר אינטרנט פעיל ללא קשר לתחום העיסוק.

היתרון המובהק של מודעת הקרוסלה הוא המבנה שלה אשר מאפשר למפרסמים להציג עד 10 תמונות שונות, ולחיצה על כל אחת מהתמונות, תוביל לכתובת ייעודית באתר האינטרנט שלכם.

לדוגמא: אם אתם מוכרים באתר שלכם בגדי גברים, אז תוכלו להקים מודעת קרוסלה, להציג שם עד 10 פרטי לבוש שונים, ולקשר כל תמונה לדף הרכישה שלו באתר. בדרך הזאת, תהליך הרכישה של המשתמש מתנהלת בצורה אופטימלית: הוא נמצא בפייסבוק... רואה מודעה עם פריט שהוא אוהב, לוחץ על המודעה, ומגיע ישירות לדף המוצר ללא שום פעולת ביניים או חיפוש הפריט באתר. בפוסט רגיל, אמנם ניתן לצרף מספר רב של תמונות, אך לא ניתן לקשר לכל תמונה כתובת יעד שונה. ואז למעשה משתמש פוטנציאלי רואה תמונה שהוא אוהב, אבל לחיצה על הלינק במודעה תוביל אותו לעמוד הראשי באתר ושם הוא צריך לחפש את הפריט שהוא אהב.

בדרך הזאת, אתם מעלים מאוד את הסיכויים שהלקוח ילך לאיבוד בדרך, כיוון ורכישות מקוונות הן לרוב רכישות אימפולסיביות, חשוב שהתהליך יהיה קצר, פשוט, נכון ומהיר.

ומה עם יש לכם אתר תדמיתי ולא מכירתי?
גם אם אתם לא מוכרים פיזית מוצרים מהאתר, עדיין בחירה במודעת קרוסלה תעשה עבודה מצויינת כיוון והלחיצה על המודעה תוביל את הלקוח לפרטים נוספים אודות אותו מוצר וכך נוצר רצף הגיוני.

עוד אחד מהיתרונות המובהקים של מודעת הקרוסלה הוא היכולת של פייסבוק לזהות את "הכרטיסייה" המובילה והאטרקטיבית ביותר ולהציג אותה כתמונה ראשונה ללא קשר לסדר שאתם בחרתם.

אז אם שמתם תמונה של סריג לגבר בכרטיסייה מספר 5, ופייסבוק יראה שהתמונה הזאת מביאה תוצאות יותר טובות מתמונות אחרות בקרוסלה, הוא ישנה את הסדר ויציג אותה הכי הרבה.

כך למעשה המודעה תשיג תוצאות טובות יותר, וגם אתם תוכלו לדעת אילו מהמוצרים שלכם מוצלחים יותר.

אז בפעם הבאה שאתם מעלים מודעה לפייסבוק... חשבו טוב טוב מה מטרתה ואיזה סוג מודעה יעשה הכי טוב את העבודה.

מאמרים נוספים


למה לפרסם את העסק שלי בפייסבוק?
בעלי עסקים שואלים את עצמם האם כדאי להם לפרסם בפייסבוק. אנחנו חושבים שכל עסק חייב לפרסם את עצמו ומוצריו בפייסבוק. לפניכם 7 סיבות למה זה כדאי.
פרסום ב-Google לעומת פרסום ב-Facebook
אחת השאלות הנפוצות שאנו נתקלים בהם מלקוחות חדשים היא היכן כדאי לי לפרסם, Google או Facebook?
שתף עם חברים
     Facebook
     WhatsApp
     Linked In
     Twitter
צור קשר מהיר
     Messenger
     WhatsApp
     E-Mail
אנחנו ברשתות
     Facebook
     Linked in
     Instagram
     Google
     Youtube